(On)tevreden?

Heb je een klacht of opmerking over onze dienstverlening?

Neem dan contact met ons op via kwaliteit@zorggroepzenz.nl. We streven ernaar om klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen. Voor ondersteunende diensten maakt Windkracht058 gebruik van de expertise van Zorggroep ZENZ. 

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Mochten we samen geen (passende) oplossing kunnen vinden, dan kunt u de klacht ook richten aan de externe klachtenfunctionaris van onze organisatie. Windkracht058 is voor de behandeling van klachten aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Zij kunnen bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

U bereikt het Klachtenportaal Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 0228-322205. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Op de website van Klachtenportaal Zorg kunt u algemene voorwaarden en de reglementen vinden en downloaden. Klik hier om direct naar de downloadpagina te gaan.

Download hieronder onze klachtenprocedure of neem contact met ons op.

Contact met Windkracht058

Windkracht058 staat graag voor je klaar. Vragen, opmerkingen of feedback? We kijken graag samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Contact opnemen