Klachtenregeling

Heb je een klacht of opmerking over onze dienstverlening?

Neem dan contact met ons op via info@windkracht058.nl. We streven ernaar om klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Mochten we samen geen (passende) oplossing kunnen vinden, dan kunt u de klacht ook richten aan de externe klachtenfunctionaris van onze organisatie. Windkracht058 is voor de behandeling van klachten aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Zij kunnen bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

U bereikt het Klachtenportaal Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 0228-322205. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Op de website van Klachtenportaal Zorg kunt u algemene voorwaarden en de reglementen vinden en downloaden. Klik hier om direct naar de downloadpagina te gaan.

De Geschillencommissie

Indien uw klacht, ook na bemiddeling door de onafhankelijke klachtenfunctionaris, niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan is er sprake van een geschil. U kunt deze schriftelijk voorleggen aan “de Geschillencommissie KPZ”. Voor verdere informatie over hun werkwijze, het proces en de contactgegevens verwijzen wij u naar hun website: www.geschillencommissiekpz.nl

Contact met Windkracht058

Windkracht058 staat graag voor je klaar. Vragen, opmerkingen of feedback? We kijken graag samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Contact opnemen